“Ray Handley Ausztráliából érkezik hozzánk, a konferencia meghívására, a Wogoloong Egyetemről. 40 éve dolgozik azoknak a diákoknak a reintegrációján, akiknél viselkedési, beilleszkedési és/vagy tanulási problémákat tapasztalnak és „motiválatlannak” lettek minősítve az elfogadott nézetek, és az alkalmazott megközelítések alapján. Hatékony vadonterápiát és egy alternatív tanulási programot dolgozott ki és valósított meg egész Ausztráliában és Maine városában (USA), valamint széles körben ismertté tette az „úton lenni” szemléletét, mint vadonterápiás programot és technikát, mely eszközöket biztosít a tapasztalati tanulást gyakorlók számára, hogy növeljék a diákok motivációját és tanulási kedvét.Az első Nemzetközi Kalandterápia Konferencián (1997) ismertette két tanulmányát, írásai és előadása jelentős hatást gyakorolt a kalandterápia területére Ausztráliában és Új-Zélandon és valószínűleg az egész világon.”